השר בן צור מודיע: "נשנה את תרבות בטיחות הבנייה"

אבי יעקב No Comments on השר בן צור מודיע: "נשנה את תרבות בטיחות הבנייה"

שר העבודה הודיע על שינוי תרבות הבטיחות באתרי הבניה שבמסגרתה המינהל יקדם 6 חוקים ותקנות במקביל הנוגעים לענף הבינוי בישראל, ובראשם עדכון תקנות הבטיחות בעבודות בנייה. תקנות אלו מרחיבות את היריעה וכוללים לראשונה במעגל סמכות האחריות על בטיחות העובדים גם את היזמים, מהנדסים, מנהלי פרוייקטים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה יואב בן צור בדיון ׳תאונות עבודה סקירת מדיניות׳ בועדת העבודה והרווחה: ״אני רואה את הצורך הדחוף באסדרת הבטיחות והבריאות התעסוקתית למציאות של ימינו וזאת בין היתר על ידי הגדלת מספר מפקחי בטיחות שנדרשים לאכוף את תקנות הבטיחות והבריאות באלפי מפעלים ואתרי בנייה מדי יום ביומו.

אנחנו משנים מדיניות שהוחלטו לפני ארבעים שנה בענף הבניה, החלטות מיושנות ולא רלוונטיות לתאוצת הבנייה הקיימת היום בארץ.

משרד העבודה מקדם רגולציה מודרנית שתשנה את התרבות הבטיחות באתרי הבניה שבמסגרתה המינהל מקדם 6 חוקים ותקנות במקביל הנוגעים לענף הבינוי בישראל, ובראשם עדכון תקנות הבטיחות בעבודות בנייה. תקנות אלו מרחיבות את היריעה וכוללים לראשונה במעגל סמכות האחריות על בטיחות העובדים גם את היזמים, מהנדסים, מנהלי פרוייקטים ועד קנס כספי שיוטל על עובדים שמזלזלים בכללי הבטיחות.

בשלוש השנים האחרונות חלו תמורות חיוביות רבות במדדים רבים, הבאות לידי ביטוי החל מעלייה עקבית בפעולות פיקוח, מניעה ואכיפה, הקמת והרחבת מערך העיצומים הכספיים
והקמת יחידת חקירות בהיקף מלא במינהל.

מכניסתי לתפקידי כשר העבודה נושא בטיחות העובדים עומד לנגד עיני, ובתקציב הנוכחי, הוספנו 6 מיליון ש״ח לטובת מינהל הבטיחות, כמו״כ בימים אלו אני יורד לשטח ובוחן מקרוב את יישום הוראות נהלי הבטיחות ע״י הקבלנים והעובדים, אני קורא לרשויות המקומיות להירתם למאבק ולדווח למשרד העבודה על אתרים לא מדווחים או מסוכנים״.



0 תגובות